קארט מנפצת מיתוסים

קארט שוברת את הכללים שמשפיעים על עולם היופי והרגלי הטיפוח ומציגה את האמת המסתתרת מאחוריהם:

  1. את עור הפנים שוטפים במים חמים – לא נכון, את עור הפנים יש לשטוף דווקא במים פושרים. מים חמים מייבשים את העור ועלולים לעודד התפוצצויות של נימי דם.
  2. עור שמן צריך לנקות יותר- לא נכון, ניקוי עודף יכול לגרום לפעולת ייבוש וכתוצאה ממנה בלוטת החלב תייצר יותר שומנים.
  3. מייק אפ סותם את העור ולא בריא- נהפוך הוא! היום המייק אפים מאוד איכותיים ברובם, מכילים לחות והגנה על העור. אך יחד עם זאת חשוב להקפיד בניקיון והסרת שאריות איפור לפניי השינה.
  4. מסיר איפור עיניים גורם לנשירת ריסים- לא בהכרח. ישנם מסירי איפור עיניים איכותיים שאינם מצריכים שפשוף רב ואף מכילים Ingredients המונעים נשירת ריסים, מרגיעים ומלחחים את העור סביב העיניים.
  5. בחירת מוצר קוסמטי לפי ריח- נשים רבות מחפשות ובוחרות מוצרי קוסמטיקה לפי הריח אך ככל שהמוצר מבושם יותר כך גדל החשש לתופעות של רגישות ואלרגיות. מוצרים ללא תוספת בישום או עם תוספת מזערית קרוב לוודאי איכותיים יותר ובטוחים יותר לשימוש.
  6. גזירת העור סביב הציפורניים– ממש לא! ככל שגוזרים את העור כך יגדל יותר עור. יש לרכך, לדחוף ובעזרת תכשירים מקצועיים להסיר עודפי עור בלבד.
  7. פדיקור טוב מתחיל בהשריית כפות הרגליים בגיגית מים- כיום ישנם שיטות מתקדמות, מקצועיות ובריאות הרבה יותר, כגון שיטת הפדיקור היבש המייתרת את הצורך בהשריית כפות הרגליים .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *